Hjemvendt fra Kagekampen

.... og ja der gik lige noget tid inden man var nede på jorden igen!

Noget af det sjoveste, sværeste og hektiske jeg har været med til, men ikke en udfordring jeg ville have været foruden. Det var med sved på panden og klamme hænder man gik i gang med kagebagningen som vel og mærke kun var på halvanden time.

Er i klar over hvor meget der kan gå galt på den tid, men også hvor meget godt man kan nå at få udrettet. Det er en stor udfordring af stå i et helt fremmed køkken med nye tekniske maskiner og skal udrettet sine kagekunstner på tid, samtidig med du også lige skal have tid til at snakke til kameraet og komme med lidt bemærkninger og svar til den skønne vært Thomas Mygind.

Jeg synes jeg er fuld tilfreds med mine præstationer, også selvom "teknikken" kunne drille mig indimellem (sikkert ret underholdende at se) - I vil se en topmotiveret og til tider presset Charlotte når der bliver "lukket" op for programmet på Kanal 5 til efteråret.

Her et lille smugkig på nogen af mine kager fra programmet og jeg håber I vil se med til efteråret!


Kommentarer

Populære opslag